Ετικέτες

, ,

Εις εαυτόν και φίλους

Κάθε μου πράξη πρέπει να παίρνει υπόψη της τη βασική μου πειθώ στη δημοκρατία και την ελευθερία
κάθε μου πράξη μπορεί μέσα από την διαλεκτική να συνδεθεί με αυτές τις αρχές αυτό είναι η απάντηση στον άλυτο της καθημερινότητας δεσμό.
Αργώ να πράξω για να συντονιστώ στις αρχές.


Ανοίχτηκε πάλι πολύ
σε υποθέσεις ξένες
κι αν άσπρο στο κεφάλι το μαλλί
της αντιγόνης σφάλματα το ρίξανε στις ξέρες
κάτεργο ασυνάρτητο του τσάκισαν τις μούδες
άνεμοι που τανε οχτροί στης ζήσης τις μανούβρες
κι αν άλλαζε κι αν ντύνονταν φορέματα καινούργια
δεν μπόρεγε να φαίνεται άλλη σε μάτια φίδια


Αποκρύπτω τις σκέψεις άδοντας
πυρ φλέγοντα φλεγέθοντα χάροντα
της εμής ακριτομυθίας γυμναστική μέτρου
στων στίχων μέτρο των στίχων το μέτρο

γιατί μόνος σε μια πελώρια ακτή
τις σπιλιάδες των σύννεφων κοιτώ το πρωί
κι άγνωστ’ άστρα τη νύχτα σαν πέφτει γυμνή
το γλυκό της αιδοίο γαλακτώδες μουνί

Δεν βγάζουμε άκρη καμιά
μια διαρκής βουτιά στο πουθενά
η μόνη λύση το παραμιλητό
κοστίζει όσο μια σύνδεση στον παγκόσμιο ιστό
κι είναι απ τη ψυχανάλυση φτηνότερο

Είμαστε συνολικά μπερδεμένοι
αξεμπέρδευτοι και μπερδεμένοι
διαρκώς
λέγετ’ αυτό κι ευτυχώς
παρά τ’ αποτελέσματα
μου λένε δυστυχώς

Έχω αρχίσει και ξεχνάω όσα έμαθα πάλι
είμαι για άλλη μια φορά στη ζωή μου
μπερδεμένος αφόρητα μπερδεμένος
θαυμάζω τους ανθρώπους
που τα καταφέρνουν δίχως να μπερδεύονται

είμαι διεστραμμένος
το τελευταίο καιρό
τσακώνομαι με τα επίθετα

Τσακώνομαι πάει να πει
με υποβάλλω σε έλεγχο
εξακολουθώ ν’ αγαπώ
με τρόπο χωριστό
του Κάλβου τον οίστρο
μοναδικό !

Υπάρχουν πολλές Μαλακισμένες
πολλοί Μαλάκες επίσης υπάρχουν

Υπάρχουν συμφέροντα
μικρά και πιο μεγάλα
μα ω ναι συμφέροντα Μεγάλα!

Υπάρχει η διανοητική στάση
Το διανοητικό περιβάλλον
Η πρωτοπορία
οι ιαχές τους μέλλοντος
καθώς το παρόν τρυπούν

Υπάρχει το κερατό μου
αλλά όχι ο Θανατός μου

Υπαρχουν αναπάντητα ρωτήματα
και άπειρες απαντήσεις
Δεν είναι ο Σωκράτης ή ο Παύλος
ένας είναι φαύλος Φαύνος

Υπάρχει η αδικία στη δικαιοσύνη
Ο κόσμος είναι αδικία αγάπη κι ηδονή
σ’ άγονο πληκτρολόγιο τη λύση πως θα βρεί;

strates 4

