Ετικέτες

,

Σκέψεις στη Βία για το θύμα και το βίαιο κράτος

Ενάντια σε κάθε μορφή βίας, έτσι εναντιώνομαι και σ’ αυτές τις ανόητες πράξεις εκείνων , που θα μπορούσαν να αφιερώσουν την επαναστατική τους ενέργεια στο να συντάξουν κείμενα να τα φέρουν στο δήμο δυναμικά και να τα συζητήσουν στους δρόμους αντί να αποδέχονται το ρόλο παρία που τους υποβάλλουν οι κατεστημένες μορφές αντίληψης της ένοπλης βίας από τη μια, και της τάξης, που τρίβει τα χέρια της όταν καταφέρνει να τους αναδεικνύει σε κίνδυνο. Θα μου πεις μα τι δύναμη έχει ο διάλογος και τα ζητήματα; αυτό είναι το ζήτημα, λοιπόν εξ αρχής. Είναι ζήτημα αντίληψης της Δημοκρατίας.

Από την άλλη, δικαιολογούνται για όλους ως αυτονόητες, σπατάλες θωρακισμένων αυτοκινήτων, αστυνομικών συνοδείας, μισθοί ηγεμονικοί και συντάξεις ανακόλουθες στη γενική ένδεια κ.ο.κ Έχει κανείς μετρήσει την απόσταση του βιοτικού επιπέδου των κυρίων τίποτα συνολικά και πόσο βαθιά η νοοτροπία αυτή προχωρά στο πορτοφόλι του κράτους, που από την άλλη δεν μπορεί να περιθάλψει τους άστεγούς του; Δεν είναι αυτό Βία;

Δεν είναι βία όλο το φαινόμενο έκπαγλης σπατάλης του αντιπροσωπευτικού πολιτικού μας συστήματος; Δεν ήταν βία ότι ο Βενιζέλος χρησιμοποιούσε μέσα στην κρίση τα Λιαρ τζετ του δημοσίου για να πάει στις Βρυξέλλες και να γυρίσει στο σκάφος του, στις διακοπούλες του; Δεν είναι βία η θεσμική τους προστασία;

Δεν είναι βία ο πλούτος όλων των στελεχών του δημοσίου; Γιατρών στο Έλενα επί παραδείγματι που έπαιρναν μαύρα 1400 ευρώ για μια καισαρική; στις εφορίες χιλιάδες μαύρα ευρώ για να κλείσουν υποθέσεις και ελέγχους, στις πολεοδομίες αντίστοιχα στα δικαστήρια, και δεν έχει τελειωμό, η Βία. Δεν είναι Βία οι αργόμισθοι στο δημόσιο, που καταγγέλλει ο γραφικός αλλά όχι αναμάρτητος Λεβέντης, οι οποίοι απολαμβάνουν εξαιρετικά υψηλού επιπέδου διαβίωσης αφού έχουν σταθερά και άλλες πηγές εισοδήματος;

Δεν είναι βία η σε αντίστιξη ύπαρξη 1,200,000 ανέργων;

Δεν είναι Βία η Εκκλησία ως συνολικό φαινόμενο;

Τι κάνουμε γι αυτή τη βία ως κοινωνία; τίποτα γιατί πολλοί από τους αόρατους αυτούς, είμαστε εμείς. Το εγώ δεν γίνεται να γίνει εμείς γιατί είναι ένα άλλο εμείς.

Advertisements