Ετικέτες

, , ,

Μου είχε πει μια φίλη μου κάποτε, που γράφει πολύ όμορφα δεν κομπάζει είναι σεμνή με την κυριολεξία της λέξης και ίσως από τις τελευταίες προς λύπη μου ρομαντικές ψυχές, ότι τα γραπτά μου έχουν ενσωματωμένες αμφισημίες και αυτό τα κάνει αν θυμάμαι όπως το είπε, γοητευτικά. Έψαχνα να βρω μετά αμφισημίες αλλά τυφλωμένος όπως ήμουν από το νόημά μου δεν τις έβρισκα, αυτό με έκανε για ένα διάστημα πολύ δυστυχή, αλλά το ξέχασα γιατί έπρεπε να ζήσω. Αίφνης μετά από απροσδιόριστο καιρό που είχαν αρχίσει φωνές πολυάριθμες να ξεπηδούν μέσα από κάθε γραπτό και πέραν αυτού να ξεπροβάλλουν μέσα στις φωνές πολυκύμαντες αμφισημίες, ένιωσα πολύ χαρούμενος που επιβεβαίωσα την διατύπωση της φίλης μου ως προς την αρχή της. Και τότε δίχως να κάνω κάποια προσπάθεια ή κάποια μελέτη άρχισε αυτή η πολυσημία γιατί έγινε πολυσημία να ξεπηδά από κάθε στίχο που διάβαζα από κάθε φωνή που ακούσα και να με αλλάζει στίχο στίχο.

Προς την αναζήτηση μιας αισθητικής δημοκρατίας της ανάγνωσης.

 

 

sacrifice

 

 

