Ετικέτες

, , ,

Σχολιάζοντας

Η εξωστρέφεια ο αμερικανικός τρόπος
όλη αυτή η επιστημονικοποιημένη pop ευτυχία
εγώ αναζητώ την εσωστρεφή εξωστρέφεια
μια λιποθυμία δίχως αιτία
ένα δάκρυ χοντρό σαν κόκκος αλατιού
η ακρόαση των κοριτσιών απ τη Θήβα
στην ερημία μιας πολύβουης δημοτικής βιβλιοθήκης στο Μέρσευσαιντ
η ερωτική φαντασίωση στην βάρδια ενός εργοστασίου
ο Σινόπουλος ο Αλεξάνδρου ο Καρυωτάκης η δική μου ποίηση
η μυρωδιά της επαφής στο φόντο μιας φωτιάς
ο μικρός κόσμος που κρύβει περίκλειστο το θαύμα μιας άλλης ευτυχίας

——————

τους κύκλωπες και τις σειρήνες μην ακούς
ανθρώπους μπερδεμένους
που απ’ του δαίμονα την άγνοια και την κακή τη τύχη
το χέρι σου κουνούν διδακτικά
το δρόμο που πήρες για να υπάρξεις
κείνο το δρόμο τράβαε
και θα βρεθείς στο ξάγναντο
που λεν ευδαιμονία

———————

 

καθημερινά προσπαθώ να απαλλαγώ
από το να φαίνομαι στους άλλους ωραίος
σε μια σχέση ν’ανήκω μικρή να τόση δα ελάχιστη
αρρώστια είναι αξεπέραστη
οι άλλοι είναι μια κόλαση, γιατί;

κι απ την άλλη να απαλλαγώ απ το βρυγμό
που απ τα μέσα μου λέει πως την αλήθεια κατοικώ
και που μ’έπαρση βλέπει το κάθε τι το θαυμάσια απλό

δεν έχω τάξη μήτε καταγωγή
αφού γλώσσα είμαι και θυμός
ελεύθερος να μαι δεν μπορεί
αφού αιώνια λες η ζωή δεσμά νουθετεί

κι εννυχεύει στην θλίψη η ωραία στιγμή
που ο έρωτας μπαίνει με βία κι ορμή
κι όλα αλλάζουν κι όλα ικανά
τα όνειρα πριν που ταν μαβιά

 

 

gardin

Photo : Gianni Berengo Gardin

 

 

