Ετικέτες

, ,

Η αγάπη μου

Έκλαιγα πριν λίγο με τα πιο αθώα μου δάκρυα
γιατί είδα την καρδιά της αγάπης μου ραγισμένη
ένα σύννεφο ήταν η αγάπη μου
το πιο λευκό σύννεφο ήταν η αγάπη μου

έκλαιγα πριν λίγο με τα πιο αθώα μου δάκρυα
αδαής της συντετριμμένης μου νιότης
ενδεής της αγάπης μου που πια δεν υπάρχει
ένα εωθινό αεράκι η αγάπη μου

έκλαιγα πριν λίγο με τα πιο αθώα μου δάκρυα
γιατί τώρα κατάλαβα πως η αγάπη δεν γίνεται
μον’ πολεμάς να μην σβήνεται
ένα δάκρυ στο ήλιο η αγάπη μου

έκλαιγα πριν λίγο με τα πιο αθώα μου δάκρυα
«ανέκαθεν ήξερα την άσωστη κατάσταση»
πως πάντα θα μου χάνεται η αγάπη μου
όνειρο φίλντισι πια η αγάπη μου

ειν’ ο πόνος πιο βαρύς απ’ το κρίμα
είναι κι ο θάνατος γιατρειά για το θύμα

Μαθιός Θαλασσινός
Έαρ 2016

 

10612688_10152628337077348_8531114377072652717_n

