Ετικέτες

, ,

Ξυπνάω κάθε μέρα όταν δεν έχω ξενυχτήσει
βλέποντας μετά εφιάλτες από τα λάθη
που νομίζω πως έκανα ή έκανα
έχοντας δει υπέροχα όνειρα πως θ’ αλλάξω
τον εαυτό μου και τον κόσμο

Είμαι ερωτευμένος με τη γυναίκα μου
που είναι όμορφη καλή και πειθήνια
και φορά ένα στενό εφηβικό λευκό βρακάκι

ξυπνάω και πέφτω στο πηγάδι της ύπαρξης
όπου η επανάληψη γίνεται συνήθεια
και η συνήθεια ταυτότητα

και έρχεται το βράδυ και δεν αντέχω άλλο
την προσωπική μου αποτυχία και του κόσμου
και μεθάω με μια μπουκάλα κόκκινο κρασί
για να ξεχάσω αυτό που όλη μέρα πάσχιζα να μου πω

Η επιβίωση είναι ένα πιθάρι από συνήθειες κόμπρες
και κάθε μέρα τς γητεύεις όλες και κάθε μια τους χωριστά
κι αυτές ακόλαστα στο πηγάδι πολλαπλασιάζουν
την δύναμη την έλξη την ασκήμια και την ομορφιά.

Στρατής Φάβρος 2016
Συλλογή Αφροδίτες

