Ετικέτες

, , ,

γνώρισε το για σένα αναγκαίο,
τον κόσμο γνώρισε

——
είναι επίσης ιός
Η γνώση είναι και σημείο και κύμα

——-

Κάθε υπαρκτική κατάσταση είναι αναγκαία οντολογικά

————————————————————-

Μου προκαλεί μικτά συναισθήματα ο ποιητής εαυτός
που αφέθηκε στο νομοτελειακώς ελαφρύ,

υπάρχει η υποτιθέμενη αθωότητα που σώζει ο ποιητής,
η λατρεία του ελαφρού
και υπάρχει και ο πραγματολογικός έλεγχος.

—————————————————————–

Είμαι πάντα ανάμεσα στα δύο σε μια προσπάθεια να ζήσω.

Ένας τρόπος να ακούς καθώς μιλάς, είναι να γράφεις.
Θα μου πεις ποια η ανάγκη ν’ακούς
Ποια η ανάγκη να μιλάς
Μα η ύπαρξη

——-

Δεν θέλει η πολυτέλεια πολλά
θέλει γνώση του αγαθού
γιατί όπως μου λένε η καρδιά
μέσα στις Ερινύες ηδονές, του εαυτού
φλούδες μαδά

————

Για μένα ο χορός είναι η επαφή με το ουσιώδες γελοίο
μέσα μου που κραυγάζει να εκφραστεί

Στη συγκυρία με ναυτία

Σ.Φάβρος

rodia

