Ετικέτες

, ,

‘Έχω έναν πόνο απόψε μισερό σαν θάνατο φτωχό
μια θλίψη σταλαγμένη στη ψυχή που δε μιλάει
να κλαίω και μέσα να γυρνάω το μαχαίρι το σκληρό

έχω ένα νόστο πεφταστέρι που βούτηξε
πριν να προλάβω να τον δω
έχω ένα νόστο που μυρίζει καλοκαίρι
μα για τ’ ανύπαρκτο μου λέει πως πονώ

είναι η καρδιά μου μαδημένη μαργαρίτα
φίλους να ψάχνει στο βοριά
είναι η καρδιά μου αλήθεια με μια πίκρα
αλήθεια να ζητά στη καταχνιά

ειν η ζωή, ζωή πολλή, χαραμισμένη
σε ασήμαντα και σ’ ανεξάντλητη βορά
και ένα μονάχα που σου μένει
πως μιαν αγάπη μόνη φτάνει ναν ζεστά

Συλλέγω την ύπαρξη σου λέω
συγκαταβατικά εσύ χαμογελάς
είναι η ύπαρξη τυχαίο
κι όλα τα σύνορά της, είν’ για μας

Αγγίζω εδώ στο τελευταίο ένα του είναι μυστικό
αλήθεια βγαίνει σου το λέω κάθε της λογικής γλυπτό
και είν της τύχης μας ωραίο εμείς να φταίμε και γι αυτό

Στρατής Φάβρος

ανέκδοτο

mac

