Θέλω τώρα να πεθάνω

Αφού μαλάκας είμαι

Και χώρο πιάνω

καθόλου δε με πειράζει

που είμαι παρίας και εξέχων βλάκας

ας το μαλάκα τρίτος κοάζει

είμαι παιδάκι στον ήλιο χάζι

ψάχνω ακόμη δικαιοσύνη

μαλάκας είναι ο κόσμος κράζει

κι αν τύχει λιγάκι και ξεχαστώ

η κόρη μου η ίδια μου υπενθυμίζει

είσαι μαλάκας ξέρε το αυτό

«Βουρ στα ζωυφια λατινικά.
Παναγια θεοτόκε νοικοκυρά μου
μη μ’ αφηνεις ανυπερασπιστο στα σκυλιά»

ΠΑΡΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΣΩΠΑ

ΤΡΑΒΑ ΚΑΙ ΨΟΦΑ Η ΓΗ ΓΥΡΙΖΕΙ

ΖΗ ΔΕΝ ΖΗ ΧΕΣΜΕΝΟ ΣΕ ΧΟΥΜΕ «ΜΑΛΑΚΑΣ» ΣΤΟ ΠΑ

Είχα θεωρία γλωσσική το μέλλον μου πως νουθετώ

Μα ο κόσμος ξέρει φτωχό μου αστέρι

Ότι κι αν πεις ότι κι αν πω ο κόσμος θα ναι απαράλλαχτός

Συλλογή Ένα βήμα Μπρος δυο Βήματα Πίσω (ανέκδοτη)

[Υ.Γ.] Καὶ γιὰ ν᾿ ἀλλάξουμε τόνο. Συμβουλεύω ὅσους ξέρουν κολύμπι νὰ μὴν ἐπιχειρήσουνε ποτὲ νὰ αὐτοκτονήσουν διὰ θαλάσσης. Ὅλη νύχτα ἀπόψε ἐπὶ δέκα ὧρες, ἐδερνόμουν μὲ τὰ κύματα. Ἤπια ἄφθονο νερό, ἀλλὰ κάθε τόσο, χωρὶς νὰ καταλάβω πῶς, τὸ στόμα μου ἀνέβαινε στὴν ἐπιφάνεια. Ὠρισμένως, κάποτε, ὅταν μοῦ δοθεῖ ἡ εὐκαιρία, θὰ γράψω τὶς ἐντυπώσεις ἑνὸς πνιγμένου.

at8

Φωτο : Eugene-Atget

http://www.atgetphotography.com/The-Photographers/Eugene-Atget.html

