Γελώ με θυμηδία στις κατηγορίες
Γελώ γιατί ,ότι με κατηγορούν είμαι
Είμαι μικροαστός , γιατί
Ο πατέρας μου ήταν εργάτης
κι είχε όνειρα μεγάλα
Είμαι μικροαστός γιατί
ποτέ μου δεν είχα κεφάλαια
και μηχανές
Είμαι μικροαστός γιατί σε καμιάν
Ιερή νομενκλατούρα δεν ανήκω
Είμαι μικροαστός γιατί της μάνας
Τον ιδρό επάνω στο ψωμί
Ακόμη τον μυρίζω
Είμαι μικροαστός γιατί
Στης κάθε μέρας τον αχό
Όνειρα χτίζω
Γιατί είμαι πατέρας
Και έχω παιδιά δυό
Σε δημόσιο σχολειό
Γιατί για «ξιφολόγχη μου το κρυφοκοίταγμα
Του σύννεφου κρατώ»
Είμαι μικροαστός γιατί αγαπώ
Σαν άνθρωπος μικρός στης πόλης το βήχα, αστός
Είμαι μικροαστός γιατί δεν απατώ ούτε απατώμαι
Ότι της επανάστασης τη Χλαίνη κουβαλώ όταν στο δυαράκι
Βράδυ γυρίζω έχοντας ώρα πολλή αστούς και αφέντες
Χορτάσει ν’ αναθεματίζω
Είμαι μικροαστός γιατί θα επιμένω ότι πορνό
Δεν είναι μόνον ο φτηνός βιντεογραφημένος
Σοδομισμός
Και επιμένω να σας πω ότι πορνό είναι αυτό
Που το αντικείμενο της τεχνικής του ορίζει
Μοναχά, αμιγώς ηδονοβλεπτικά.
Είμαι μικροαστός γιατί τους φίλους μου τιμώ
και αποτιμώ
Είμαι Τρις τετράκις αστός μικρός και όχι μόνον
Όπως είπατε άπαξ μικροαστός.
Στης ενοχής σας τον εξακολουθητικό ρηχό αυλό
Μελάνι μαύρο λυπούμαι για τα τετράδιά μου κρατώ
Σεις παρακαλώ με των έργων σας και των γραπτών
Την επιδεικτική ισχύ επαναστάτες τρανοί
Στης επανάστασης σας την ώρα δεν θα μαι κεί
Η επανάσταση άλλωστε ποτέ δε ρωτά ούτε μιλά
Στης ιστορίας την αυλή πηγαίνει γοργά,
Αγχέμαχος της δικής της μέχρι να πεθάνει κι αυτή
Ηθικής αισθητικής, έτσι απλά.

Στρατής Φάβρος

Angelika Strobl

