«τὸν ξένο καὶ τὸν ἐχθρὸ τὸν εἴδαμε στὸν καθρέφτη.»

Γ.Σ.

Μου υπενθυμίζω να καταπολεμώ με συνήθεια
τις θλιβερές μου έξεις.
Οι αρχές μου,
τι είναι άλλο από εκείνο που κάνω
μόλις ξυπνώ.
Και η ελεύθερη βούληση;
Ναι ελεύθερη βούληση του Δούλου,
θέλω να πω αγαπητοί δικαστές,
υποκριτές και αθώοι,
ότι οι αρχές μας
αποκρυσταλλώνονται στην συνειδητή
η την υποσυνείδητη δράση,
οι μεγάλες αγαθές αρχές μου
δεν είναι ένα προσωπικό μανιφέστο,
αλλά άγραφο κείμενο είναι
της καθημερινής μου πράξης,
μεταβάλλεται ετούτη τη στιγμή που σας μιλώ
καθώς λαμβάνω ολοένα ηθικές αποφάσεις,
καθώς με βλέπει η μικρή μου κόρη
να λέω καλημέρα.
Γίνομαι ήρωας η ολισθαίνω στη «στιγμή».
Τρέχει η κλεψύδρα ανάποδα για να γυρίσει
κι’ εγώ κουράστηκα απόψε,
πόσο κουράστηκα, με τα κατηγορώ.
Φύσα αγέρι το κερί να σβήσεις
και σε έναν ψίθυρο
αντίστασης να κοιμηθώ.

Στρατής Φάβρος Δίχως χρόνο με τόνο προσωπικό

 

cropped-9938_10200500916399553_897109940_n.jpg

 

